11 februari 2009

Hej mitt vinterland!

I Skåne är vi verkligen inte bortskämda med snö, men nu har det sannerligen snöat mycket. Hela trädgården ligger inbäddad i ljuvlig "sockervadd" och allt blir så ljust och vackert. Jag var uppe klockan sex och skottade trottoaren (det är vid dessa tillfällen man inte önskar sig en hörntomt... Men jag ska verkligen inte klaga, det händer ju inte för ofta!


Jag är mycket förtjust i dessa gamla glasflaskor, de finns lite överallt, inne som ute!


Det tog emot att åka till jobbet idag, jag ville vara hemma och föreviga vår vintervackra trädgård. Då jag var hemma igen hade det börjat att skymma en aning, men jag hann få med några vinterbilder.

1 kommentar:

  1. Allt blir så mycket vackrare när det står klädd i vitt... Speciellt nu när också solen börjar lysa.
    Njut av det vita guldet...
    Lotta!

    SvaraRadera