24 februari 2009

Kökshylla

Visar idag en liten bildserie över min kökshylla, som jag ropade in på en auktion för ett år sedan. Då var den brun och verkligen oansenlig, men jag är sååå förtjust i dessa ribbor, så jag kunde inte motstå den.





Zinkformen fick jag av min far, som ropade in en fyndlåda på en auktion och då han blev glad över sitt Primuskök, blev jag glad över formen. Det ljuvliga flaskstället kommer från Levande hem i Ystad.

Härliga ribbor



Några favoritböcker i köket. Kokböckerna mest för att de är röda... fågelboken avslöjar ett litet intresse. Jag gillar fåglar och följer gärna skådespelet utanför köksfönstret.





Favoriter: Glas från Ikea och muggar från Indiskan

Kram Maria

5 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Kikar in till dig då och då. Hyllan som du visar är sååå fin. Det är verkligen "gulligt" med staket på möbler. Jag äger också en hylla med staket ska ta och visa den någon dag...
    Ha en bra dag!
    Kram/Lotta!

    SvaraRadera
  2. Heeej
    vilket hem!!! Jag har mailat dig=) o håller tummarna
    kraaam

    SvaraRadera
  3. En sån fantastiskt fin blogg. Ska tipsa om dig och din blogg till andra. Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Hej! Mysig blogg du har !Har varit in och kikat lite.Oj,oj vilken fin järn-säng som din son har!!:)Helen

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag måste säga vilken trevlig blogg du har. Jag gillar din stil! Jag är ganska så ny bloggare och jag börjar förstå att det här är roligt. Jag blir lätt sittande här och kikar in i alla underbara bloggar. Vilken inspiration man får. Tack så mycket! Ha det gott kram Åsa

    SvaraRadera