20 december 2009

Härlig vinter!



Har varit ute i det härliga vädret och fotograferat som besatt. Det är verkligen inte ofta som det är så här vackert med pudersnö i skåne. På med varma kläder och höga stövlar och pulsa ut...
Vi skulle egentligen åkt till Ystad idag på stor släktträff. Min mans mormor har fyllt 90 år, grattis på dig Marta! Men tydligen har det varit riktig trafikkaos nere på Österlen, så vi tog det säkra före det osäkra och stannade hemma.

Var rädda om varandra och försök njuta av dessa härliga juldagar!
Kram Maria

5 kommentarer:

  1. Jättehärliga vinter bilder!!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Visst är det supermysigt med all snö och kylan! :) Jag har själv bilder från vår vinterpromenad i gårdagens inlägg... :)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilka ljuvliga bilder!
    Så mysigt det ser ut med din luvjacka som har sån mysig pälskant!
    Kraaam, Carina

    SvaraRadera
  4. Mysiga vinterbilder. Vi har också turen att ha en softie i familjen, vår Dixi är snart 4 år

    SvaraRadera
  5. Hej Maria! Vackra vinter bilder, visst är det härligt med all snön. Din jacka ser så mysig ut med pälskanten. Och vilken söt vovve ni har. Vet du att vi kollade på just den rasen innan vi köpte vår Wilma som är 4 år nu (hon är en Irländsk setter) Och en gång innan vi köpte henne stannade jag en ljus söt tjej i Kristianstad och frågade om hennes hund som var en softie som din, och jag minns att vovven hade söt scarf runt halsen...Tänk om det kanske var du och din Milton? Ja den tanken flög i mitt huvud nu när jag såg din vovve på bild :-) Ha det gott. Kram Paula

    SvaraRadera