20 januari 2010

Dominoeffekt

Det ena leder till det andra! Jag är numera inte lärare, utan tjänstledig under åtminstone vårteminen. Jag har alltid varit i skolans värld och nu känns det nästan som om jag äntligen slutat "plugga". Jag sitter inte med planeringar och rättningar på kvällarna, utan jag håller på att få igång mitt företag. Jag åker i morgon på Formex mässan i Stockholm, för att spana in alla vårnyheter från de stora inredningsföretagen. Eftersom min anmälan till Bolagsverket inte gått igenom ännu, vågar jag inte riktigt avslöja vad det är jag ska göra. Men en del därute har kanske sina aningar.

Lite inredning, lite styling, lite foto, mycket glädje...

Jag har haft så många ideér och tankar kring vad jag vill göra och jag har beslutat mig för att börja med ett projekt och därefter får det ena leda till det andra.

Kram på Er!
Maria

11 kommentarer:

  1. Låter spännande, lycka till med din verksamhet!

    kram Mia

    SvaraRadera
  2. Så roligt och spännande för dig!!
    Vi får se vart våra vägar leder oss ;)

    Kul med Formex, var där för något år sedan och intrycken är MÅNGA och härliga!

    Önskar dig all lycka till!!

    (superfin bild!!)

    Kram
    Anna-Malin

    SvaraRadera
  3. Låter superspännande! Lycka till!

    KRam Anna

    SvaraRadera
  4. Lycka till med dina nya projekt!
    (Klaras mamma o Balders matte runt hörnet).
    http://halvaveckanborta.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Modigt! Jag avundas alla som vågar kasta sig ut i det okända... Lycka till!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  6. Det låter spännande och modigt!! Jag beundrar människor som törs följa sina drömmar..

    Lycka till!

    Kram C

    SvaraRadera
  7. All lycka till dig!
    Har också stått där och vacklat en gång...
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Låter spännande! Önskar dig all lycka och hoppas du får det trevligt i Stockholm.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Lycka till, skulle gärna gått på den mässan

    Ha en fin dag
    kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  10. Låter underbart! Vad kul att jag hittat en till fröken som vill byta ut klassrummet mot nåt annat. Jag följer gärna din resa och nästa år kan vi mötas på formex ;-)

    SvaraRadera
  11. Åhhhh Lycka till !!!!
    Och ha det så bra på Formex..jag hade gärna åkt dit jag också..känns konstigt att inte åka den här gången, jag saknar min butik, varje dag..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera