5 mars 2010

Väntar på besök!


Sitter här och väntar på celebert besök. Fyra inredare och tillika bloggare är på besök i min lilla stad och är nu på väg hem till Lilla Villa Vita. Jag fick ett mail, där de undrade om jag hade en fysisk butik eller bara nätbutik. De skulle utforska stadens inredningsbutiker under fredagen och var intresserad av vad jag skulle kunna erbjuda!. Jag har nu bjudit hem dem till mitt hem för en liten visning av huset, samt en förhandsvisning av mina produkter. Det skall bli superroligt, men även lite pirrigt. Tänk vad bloggvärlden öppnar dörrar. Nu ska fyra personer komma hem till mig, som jag troligtvis inte skulle ha träffat annars. Jag återkommer med mer information och kan hända att jag lyckas fånga dem på bild!
Nu ska jag sätta på kaffet och duka fram fikat!
Kram Maria

9 kommentarer:

  1. Så roligt, och spännande!!

    Hoppas ni får en riktigt trevlig eftermiddag!

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  2. Åh vad spännande...ja visst öppnar bloggvärlden helt nya världar för en..

    Ha en trevlig em!

    Mvh Åsa

    SvaraRadera
  3. Det är så roligt Maria, bara njut och fånga varje stund, det känns bara härligt att det händer saker i vår vackra stad! Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Ohhh så roligt och spännande!
    Hoppas ni får en toppendag!

    Största kramen!

    ;Madde

    SvaraRadera
  5. Men åååh så kul!!
    Hoppas ni hade riktigt trevligt tillsammans!

    kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  6. Härligt Maria!! "Kan nån" can du!!=)

    Lycka till!

    Kram C

    SvaraRadera
  7. Tack snälla kära du!
    Så trevligt det var att få komme hem till ditt fantastiska hus och fika i ditt mysiga matsal.
    Hoppas att vi får träffas igen,håll gärna kontakten!
    Kanske kan du följa med oss på någon av alla våra träffar framöver!
    Du kan följa mitt liv och framgång på min blogg välkomen dit!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Hej lilla M!
    Väntar med spänning på butiken....:-))
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  9. Så roligt! Jag håller med dig om att bloggvärlden öppnar otroligt mycket nya dörrar. Dessutom får man sånt självförtroende av att blogga!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera