22 maj 2010

Kryddland




Visar några bilder från mitt lilla kryddland. Zinkbalja och allehanda småkrukor fungerar utmärkt i väntan på att ideér kring ett större projekt tar form. Jag tycker om att skynda långsamt och funderar länge och väl innan jag iscensätter planer. I slutändan brukar jag alltid bli nöjd.

För er som försökt besöka min lilla butik, så fungerar den dessvärre inte i nuläget. Jag håller på och jagar support och någon teknisk person som kan hjälpa mig! Är det något ni undrar över går det bra att maila till mig info@lillavillavita.se.
Jag önskar er en skön helg med mycket sol och värme!
Kram Maria

8 kommentarer:

  1. Hej där vad mysig blogg du driver. Tyvärr kan jag inte hjälpa till med något tekniskt. Är inte alls duktig på sådant :( men jag hoppas att det löser sig för dig i alla fall

    ha en underbar kväll

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. jätte-mysigt . Du är en stot inspiration :)
    / Linda Björklund

    SvaraRadera
  3. Ohhh! Så gulligt du gör! Jag tror jag måste göra något liknande på landet i sommar. Där har jag alla mina fina gamla zinkbaljor och tråg:-)
    (Och varför har alla åkt med ut dit undrar nu vän av ordning. Jag vill ju förstås ha några här med....;-)

    SvaraRadera
  4. Jag svimmar vad fint du har gjort. Helt fantastiskt! Vad fint att sätta i den stora zinkbaljan!

    SvaraRadera
  5. Ser superfint ut!

    Hur går det med växthuset?

    SvaraRadera
  6. Det ser jätte fint ut, önskar jag hade en lika stor balja som du. Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Vacker kryddhörna du har. superfint!

    kram Marina

    SvaraRadera