2 maj 2010

Tusen tack!





Jag vill tacka alla underbara människor som kom och besökte oss under vår livsstilsdag i Lilla Villa Vita. Jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att det skulle vara ett så stort intresse för att komma hit! Jag hade en enormt trevlig och intensiv dag och ber om ursäkt för att jag inte hann prata med Er alla! Min tanke var att fånga allt på bild innan de första gästerna anlände, men hann tyvärr inte!

Än en gång, tack alla som har ställt upp och gjort denna dag så fantastisk!

Kram Maria

7 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder. Kan tänka mig att alla som kom till er lämnade er med massor av inspiration. :)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack själv! Jättemysigt! Det kommer en bildkavalkad inne hos mig under dagen :)
    Vi ses! kram

    SvaraRadera
  3. Hej Maria!
    Vad kul att det blev succé!! Ser att Linda här ovan ska visa bilder inne hos sig, då måste jag kika in där o kolla senare:)

    Ha en bra dag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Tyvärr missade jag att komma p g a jag läste om det på kvällen men hoppas att du kommer att ha fler sådana dagar.
    Mvh EvaA

    SvaraRadera
  5. Jag hann tyvärr inte titta förbi ert fina hus. Går ofta där förbi men hade varit så kul att få inspiration hur du inrett inomhus också. Du får anordna fler gånger :-)

    SvaraRadera
  6. Ekenäs Sophie3 maj 2010 kl. 22:24

    Hej Maria! Jättegrattis till din lyckade dag i lördags. Det var verkligen roligt att få titta in på riktigt i ditt hem. Länken tar dig till min blogg där jag skrivit om dig och ditt hus. :-) // Sophie

    http://ekenasgard.wordpress.com/2010/05/03/lilla-villa-vita-och-fler-fynd/

    SvaraRadera
  7. Jag är så ledsen över att jag inte kunde komma när du hade öppet hus i ditt vackra hem. Blev sjuk just den dagen, typiskt. Men hoppas det kommer fler gånger då du har öppet hus, då ska jag bara komma. Nu får jag kika in på din blogg.
    Kram Anneli

    SvaraRadera