29 maj 2011

Min plats i solen!


Stolar, bänk och bord antika. Kuddar Lilla Villa Vita



I dag firar vi alla mammor!
 Att vara mor är en stor och hedersvärd uppgift, troligtvis den största här i livet! 
Att vara en förebild och att lotsa de små (och stora) genom livets resa är så mycket större och mäktigare än jag någonsin kunde ana!
Mors dag är en speciell dag för mig, då jag för åtta år sedan välkomnade vår lille prins till världen!
Tack alla gudar i världen för denna underbara gåva, som moderlivet utgör!
I dag önskar jag njuta en stund i solen tillsammans med mina söner och min egen lilla mamma!
Kram Maria


4 kommentarer:

  1. Ja, visst är det en hedersvärd uppgift att vara mor! Ha en bra dag!
    Maria (www.wikersliv.blogspot.com)

    SvaraRadera
  2. Vakkert!!!
    Det må være herlig å sitte der ute under syrinen..:)
    Håper du får en fin morsdag:)

    SvaraRadera
  3. Hvor er det altså en fin blog du har, og skønne ting. Følger glædeligt med fra Danmark.

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig liten fikahörna du har!
    Mysigt under syrenerna :)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera