14 september 2011

Nya krafter!




Tack för alla goa "krya på dig hälsningar", jag blir så överväldigad, tusen tack!
Nu är jag på banan igen, med tre olika mediciner i kroppen, känns det som om livet kommer tillbaka.
Jag är så tacksam för läkarvetenskapens stora kunnande. Med tanke på de resistensta bakterierna kanske det inte är det nyttigaste för vare sig kropp eller bakterieflora att stoppa i sig penicillin, men jag blir överlycklig då det är någon som vill skriva ut lite medicin,  som ett svar på alla mina böner.

I dag har lokaltidningen varit här och gjort ett litet reportage om mig och min lilla blogg. Känns oerhört roligt att bli uppmärksammad och det ska bli väldigt spännande att få se det i tryck.
Inför besöket fick jag botanisera lite bland höstblomstren utanför lusthuset, att plocka fram de där attributen som hör hösten till! Varje årstid har ju sin charm och just nu njuter jag av alla vackra äpplen, mustiga färger på blommor och även björkarna som börjar skifta lite i gult!

Nu ska jag iväg och hämta mina prinsar, för att bege oss till biblioteket och fylla på lite abc förråd.

Ha det så gott denna underbara onsdag, denna dag då livet kom tillbaka, tack!

Kram Maria

3 kommentarer:

  1. ÅÅ så fint o välkomnande du gjort!!!

    Krya på dig!

    Jeanette

    SvaraRadera
  2. Vad spännande med reportage! Hoppas du visar det här sedan, så vi också får se! //Emelie

    SvaraRadera