16 november 2011

Hus söker ny ägare!








Lilla Villa Vita har fått ansvara för stylingen av ett underbrt vackert hus här i Kristianstad.
Ett hus som jag sneglat på i princip varje dag under mina många cykleturer ut till högskolan, på den tiden när det begav sig!

Ägarna kontaktade mig och gav mig den ärofyllda uppgiften att piffa till huset inför fotografens ankomst och här kan ni se lite av vad jag lyfte fram.

Vid styling handlar det ofta inte om att man ska göra om hela huset, utan att lyfta fram husets styrkor och skapa en trivsam och inbjudande miljö för det åskådande ögat.
Helt enkelt att paketera huset i en trevlig förpackning inför försäljningen.

Min absoluta favorit i huset är den vackra trappan, nygjord men i gammal stil. Hurra för riktigt hantverk säger jag! God stil som är tidlös och som harmoniserar så fint med huset.

Nu ska jag ut i lusthuset och förbereda kvällens inredningsparty. Ikväll kommer hela 16 st glada tjejer hit!
Ska bli så kul att träffa er allihop!


Bilderna ovan är inte mina egna utan kommer från Hemnet.



    

Psst! För er som väntat på godbitarna ovan, så har de nu äntligen kommit in på lagret igen!
(Till alla er som förbeställt, jag kontaktar er under dagen.)

Ha det gott i novemberkylan!

Kram Maria


3 kommentarer:

  1. Men vilket fint hem skulle du kunna skicka det uppåt i landet:-) Hoppas du hade det riktigt trevligt på partyt ikväll kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt gjort vilket fint hus!!
    Ha det fint kram Tina

    SvaraRadera