9 februari 2012

Tack!


Tusen tack för alla tips jag fick av er angående klinker vs plastmatta i vårt kommande badrum.

Jag har läst och begrundat och har väl inte kommit fram till en lösning ännu.
Tänkte höra med försäkringsbolaget och kolla vad de har för synpunkter.

Jag hade hela badrummet klart för mig inne i huvudet, och så stöter jag på det här och då omkullkastas hela planen. Men än en gång tack för alla era råd, jag blev så glad för att ni hjälper till och tipsar!

I dag är här isande kallt, känns som en följetong som inte vill ge med sig.
Det kommer dröja länge innan Conversen från Soho, NY, kommer till använding.
Men de står iallfall redo i hallen för varmare dagar, vita och fina.

Mattan är ännu en nyhet från min butik och är en mindre variant av den jag visade i mitt vardagsrum tidigare.
Korgarna från House doctor, är oumbärliga för alla vantar och mössor.

Jag önskar er alla en mysig torsdag!

Kram Maria

13 kommentarer:

  1. Men du vilken fin matta..igen..;)
    Haha, en till som jag vill ha ju!!!

    Åhh vad jag längtar till våren & min converse nu!!!

    Ha de gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. De här mattorna är ju så fina!
    Jag längtar också till våren, även fast jag haft en härlig förmiddag på skridskobanan;)
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  3. Läste i dagens nätupplaga av Expressen att våren kommer om några veckor till södra Sverige. Några veckor går fort, för nu är det ju snart helg IGEN:)
    Ha en fin dag!
    Kram :)

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker matta!!

    Så spännande med er badrumsrenovering. Vi har sjösten 10x10 på vårt badrumsgolv, de ligger också på andra våningen, men vårt hus sten väggar och golv, så det var inga problem att lägga klinkers här. Jag har sett jättefina plastmattor också, både svart vit rutigt men även grafitgrå som vänner till oss har, det är jättefint också.

    Och på tal om golv...ohhhh ert köksgolv, vad fint det blev när du målade det vitt!!! Helt underbara bilder! Liknande kökskran som du har ska jag beställa snart :-))

    Ha en fin kväll! Kram Paula

    SvaraRadera
  5. Mattan gillar jag, går den att tvätta?

    Kram Tina

    SvaraRadera
  6. Superfin matta, du har sååå mkt fint både hemma och i nätbutiken.

    Trevlig helg!
    KRAM Amanda

    SvaraRadera
  7. Hej! Sjukt snygg matta! Vill haaa!!!!! Nu får jag söka upp din butik ;)
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  8. Hej!

    La in en kommentar under din badrumsfundering..

    Det funkar med kakel/klinker på vån 2.. bara du reglar upp golvet cc30 istället för cc60 som är standard.

    SvaraRadera
  9. Ohwoaw..en sån snygg matta på golvet..var finns den att köpa i din butik? webbshop?..guud nu blev jag exhalterad..hihi

    SvaraRadera
  10. Hello, can I get those baskets and rug if I'm in the states? I love your site.

    SvaraRadera
  11. Email me at ceschristen@yahoo.com

    SvaraRadera