28 mars 2012

Välkommen på lördag!


På lördag den 31 mars mellan kl 11-15 slår jag upp portarna till mitt showroom i lusthuset.

Vårens alla nyheter finns på plats och passa på att hitta godbitarna som kommer att förgylla just ditt hem.

Jag har även gjort en rejäl lagerrensning och kommer att erbjuda Lilla Villa Vitas egen outlet i form av ett dignande fyndbord där alla varor kostar 100 kr oavsett tidigare pris. 
Många fina varor från bla House doctor, Ib Laursen och Madam Stoltz för att nämna några.



Ni hittar Lilla Villa Vita på Skogsvägen 22 på Egna hem i Kristianstad.

Under dagen har jag endast möjlighet att ta emot kontant betalning.

Nu ska jag skynda mig ut i skåneblåsten för att rädda lite trädgårdsprylar innan de försvinner in till grannen!

Hoppas att vi ses på lördag!

Bilden ovan är från förra sommarens stora happening, Killebommarknaden, ej fyndbordet på lördag!

Kram Maria

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag hittade din blogg av en tillfällighet och såg att du skulle ha öppet på lördag. Det är ju inte så långt från mig så jag dyker kanske upp. Det hade varit kul att se din butik. Ha det bra! Hälsningar Ing-Mari

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅH jag hade så gärna velat komma. Men typsiktt nog ska vi till gbg då :( Kram

    SvaraRadera
  3. Åh attans att vi inte är hemma då, ditt lusthus var ju som ett litet inredningsparadis =)
    Hoppas att det blir lyckat och ni får det trevligt !

    SvaraRadera