24 september 2012

Utlottning Hunter stövlar


Bild: Bootskompaniet


Dags att starta denna höstvecka med en sagolik utlottning!


Nu har du, just du, chansen att vinna stövlarnas drottning nr 1!

Det finns inga par skor som jag använder mer frekvent under höst, vinter och vår som dessa gummistövlar.

Lilla Villa Vita lottar ut tillsammans med Bootskompaniet dessa svarta godingar.


Vill du vara med i utlottningen gäller det att:


1. Gilla svenska distrubutören Bootskompaniet på facebook, så får du inspirerande info om många fina brands. Klicka här!

2. Skriv en kommentar här nedan, om vad du gillar mest med hösten och vilken skostorlek du önskar. Svarar du som "anonym", glöm inte att skriva ut en mailadress.

3. Klart!


Jag hoppas att du vill vara med och tävla!


(Ev. vinsskatt betalas av vinnaren!)


Utlottningen pågår tom söndag den 30 september kl 21.


Kram Maria





125 kommentarer:

  1. De där supersnygga stövlarna promenerar jag gärna runt i på vackra höstpromenader och andras härlig frisk höstluft. Storlek 36 har jag:)
    / josephine

    SvaraRadera
  2. Vilken Utlottning och precis när jag behöver ett par nya stövlar som bäst,har alltid önskat mig ett par Hunter, de jag har nu är ett par låga svarta ,där jag får hälla ut halva skogen ur när jag kommer hem, och som läcker in vatten ,Därför vill jag ha dem
    Ha en skön dag

    SvaraRadera
  3. Hej ! Skulle gärna vilja vinna stövlarna min storlek är 39. Hösten för mig är krypa upp och mysa med tända ljus i soffan medan mörkret finns utanför och få vara ute och se alla höstfärgerna.

    SvaraRadera
  4. Åhhh vilken fantastisk UTLOTTNING:)
    Den vill ja INTE missa!

    Har länge önskat mig ett par HUNTER, så ingen skulle bli gldare än jag om turen föll på mig.
    OM så har jag strlk 41.
    GILLAR på fb också.

    HÖSTEN är underbar med alla dess färger & dofter. Sen gillar jag att man myser
    inne och tänder massor av ljus och plockar fram härliga gosiga plädar.


    Ha en fin dag goa du
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej! Vilken bra tävling!

    Tycker jätte mycket om hösten så man kan tända massa doftljus göra en god boeuf bourgignon eller bara vara ute och visa barnen hur naturen ändrar sig under denna period!

    gillat på fb också ;)

    Tack för en fin inspirations blogg!

    //Sanne

    SvaraRadera
  6. Såklart vill man vara med på dessa Älskar ju dem !!!

    Stl 38 blir nog bra lagom
    Älskar att gå sikogen i stövlar en härlig höstdag och se alla löv i olika färger sen hem och tända ljus och dricka varm choklad

    Ha en bra start på nya veckan kram

    SvaraRadera
  7. Ojoj vilken tävling! Dessa stövlar skulle vara perfekta att ha på sej när ja ska ut o gå i höst vädret med barnvagnen! Stl 38 skulle sitta fint på fötterna! Victoria

    SvaraRadera
    Svar
    1. glömde bort att skriva mailadress victoria.johasson@nykoping.se

      Radera
  8. Andas, Blåbär, Citronte, Dimma över ängen, Eftertanke, Färger, Glöd, Himmel, Imma, Jeans, Kramar, Ljus, Mys, Nypon, Ord, Pyssel, Samla, Trattkantareller,

    SvaraRadera
  9. Vilken rolig tävling!

    Gillar så klart på fb.
    Jag tycker jätte mycket om hösten, alla färger som finns. Älskar att gå ut i skogen och leta svamp. Känns också så skönt att man äntligen får ta på sig lite kläder efter sommaren. (undantaget sommar 2012) Tycker jätte mycket om sommaren men om de är riktigt varmt så man kanappt kan ha på sig några kläder så trivs jag inte alls med mig själv.
    Självklart är det även lite mysigt nu när det blir lite mörkare och man tända en massa ljus (man inte heller skiten hörnen lika tydligt som man inte orkat städa bort ;-) )

    Vill även passa på att tacka för en fin blogg, har nyligen hittat hit.

    Kram och ha en fin dag

    //Fia Å

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde ju skriva vilken storlek som jag vill om jag skulle vinna och det är 37

      Radera
  10. ...Ullsockor, Vantar, Åra, Älska, Önska. Jag önskar mig stl 39 :) /Alexandra

    SvaraRadera
  11. Det jag gillar bäst med hösten är det höstiga, vackra vädret! (som vi såklart kommer att ha denna hösten!) Annars är det ju inte helt fel med gummistövelsväder så att man kan använda snygga Hunters! Jag har storlek 38. Mvh, Josefin

    SvaraRadera
  12. GILLAR detta sm tjutton!!:) har länge önskat mig ett par av dessa underbart snygga stövlar!!
    Om jag skulle ha den stora turen så har jag st. 40.

    Hösten: min bästa årstid. Känner ett större lugn än annars, man "får" vara inne mer, tända ljus, laga goda middagar.
    Hoppas på tur:)

    Med vänlig hälsning, Tina à - sås

    SvaraRadera
  13. Långa promenader med hunden i vackert höstväder är underbart, har man då sköna snygga stövlar på fötterna så gör ju inte det saken sämre:) Har st 36. (gillat på fb)
    //Maria
    mklo63@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Nu har jag gillat på Facebook.
    Gillar egentligen inte höst och rusk och att springa i vattenpölar och plaska
    men med ett par Hunter på kan det bli betydligt behagligare att ut och traska.

    Har stl 38.
    /Linda

    SvaraRadera
  15. Hej! Hösten är underbar, då kan man börja att softa ner, sitta i soffan med en filt tända brasan och bara mysa.
    Ta långa promenader i skogen andas in den klara luften och ta in de vackra färgerna från naturen.
    Storlek 36 har jag. Vill tacka dej för en underbar blogg.

    Kramar Nilla.

    SvaraRadera
  16. ÅH vilken fin tävling, vilken lycka den som vinner ett par Hunter. *önskar hårt och länge* Stl 37

    HÖSTEN - Den tiden på året som man bara "får vara" och andningen känns även lättare på något vis. Att dra på sig stövlarna och en varm kofta medans man med kaffekoppen i handen njuter av skönheten i trädgården. Så mycket liv med dessa sprakande färger och ändå ett fantastiskt lugn som vilar över den. *ÄLSKAR*

    Gillat på FB. Check! ;-)

    Med vänlig hälsning/ Nina

    SvaraRadera
  17. Nu hoppas vi på att turen är på min sida. Ett par Hunter stövlar skulle inte sitta fel på mina fötter i höst.

    Hösten alla färger är så vackra så det inte finns ord som räker till. En härlig promenad i vackert höstväder med nära och kära är lycka. Sen kan man lyxa till det med varm god oboy när man kommer in.

    Kramar Linda
    du har jätte fin blogg många fina bilder

    lindopz@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag älskar att pälsa på mej ordentligt med kläder & ta hunden & barnen ut i skogen & plocka svamp

    Jag har strl 38

    Kram PiM

    pimzzan@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Å vad jag vill vinna!! Storlek 37 passar mig fin fint =)
    Det bästa med hösten är den höga klara luften, naturens färgprakt och den härliga känslan av att sitta inne vid brasan när höstregnet smattrar mot rutan.
    Kram A

    SvaraRadera
  20. Eg likar alle årstidene! Høsten likar eg for den gir så mange fine farger! Eg elsker lufta, og å våkne til marker som er rima, og sjå doggen i små spindelvev som sola skin på. Eg elsker fargen på himmelen, og eg elsker den reine kalde lufta!
    Eg brukar str. 40 i støvlar, å eg diggar HUNTER!! Begge jentene mine har dei, å no kryssar eg fingrane for at eg og får eit par <3

    Klem frå Nina

    SvaraRadera
  21. H - härliga myskvällar i soffan
    Ö - överraska familjen men goda middagar och utflykter
    S - sköna promenader i skogen och njuta av alla höstfärger
    T - tända en massa ljus

    Om jag skulle ha äran att få vinna ett par av dessa superfina stövlar skulle ett par i str 38 passa bäst! Tack för härlig läsning på din blogg!
    Kram Milla
    camilla.glaad@orebro.se

    SvaraRadera
  22. Tittar mig i spegeln och inser att jag måste ha blivit solblekt (snarare än solbränd) i sommar. Ser dessutom fortfarande gravid ut (fastän lillan ligger i vagnen). Det bästa med hösten måste vara ATT FÅ KLÄ PÅ SIG. Att strosa runt i stora, varma koftor och gärna ett par UNDERBARA Hunter-stövlar (i storlek 38).
    Kramar Lina

    SvaraRadera
  23. Det bästa med hösten är att gå promenader och sparka bland vackra höstlöv ( helst i ett par snygga Hunterstövlar i stlk 40) och sen få komma in i värmen och mysa med tända ljus och en varm kopp the! Det är det bästa ed hösten för mig! Plus att vi nu är tre i familjen, så vi har en liten kille att mysa med också!

    Mvh Stina
    Staina_@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Åh en sån bra tävling, har tre små barnbarn som gärna vill vara ute i skog och mark,jag och morfar följer så gärna med, men jag behöver ett par nya gummistövlar så det skulle passa så bra med ett par Hunter stövlar i storlek 38.
    Mvh
    Lena
    lena.nilsson@proverde.se

    SvaraRadera
  25. För mig har hösten alltid burit med sig en känsla av nystart, precis som att den höga klara luften och de vackra färgerna rensar hjärnan och nya idéer börjar spira... härlig känsla!

    Tack för din mysiga blogg som jag nyligen hittat!
    Mvh Ulrika
    ulrika.mattisson@gmail.com
    Stl 37

    SvaraRadera
  26. Att få komma ut i skogen med mina två pojkar och plocka svamp och pynt till huset det är höstlycka det! Att sen komma in och laga till en god svampsoppa som äts framför en sprakande brasa
    och man riktigt känner hur kinderna hettar efter höstens klara och krispiga luft, det är hösten för mig. (Hade varit härligt att strosa i skogen i de snygga stövlarna)
    Vilken härlig blogg du har! MVH Johanna Bergqvist
    johanna.persson@ymail.com
    st 38

    SvaraRadera
  27. Vilken rolig tävling!!!!
    Med hösten tycker jag det är fantastiskt med den höga luften och känslan av halsdukar, brasor och skogspromenader gärna i ett par snygga stövlar då självklart :). Varm choklad tillåter jag mig att frossa i också!
    stl 40

    SvaraRadera
  28. Åh, älskar dessa stövlar!!
    Det jag gillar bäst med hösten är......att gå ut i skogen en dag då det är solsken, frisk luft och njuta av höstens alla vackar färger. Gärna grilla korv och dricka något värmande.
    Sedan komma hem och krypa upp i soffan och tända en massa ljus. Hösten har inte en massa måsten, utan man kan bara få njuta och ladda batterierna.
    Vinner jag, så tar jag en strl 38.
    Mvh
    Katarina
    geggan73@telia.com

    SvaraRadera
  29. perfekt att ha i skolan på hösten och i stugan när vi plockar svamp,dom är såå fina har alltid velat ha.

    vinner jag dom så vill jag ha storlek 39:)//julia

    julia.handboll@live.se

    SvaraRadera
  30. Hej!vore en dröm att få sånna fina stövlar,mina flickor har varsina o dom är så fina där dom står där i hallen.Hösten för mig kan både vara kall o mysig,att följa natutens skiftningar är fantastiskt,men det mysigast är att få tända massa ljus o tända i min vedspis o få den där goa värmen.Mysa med en kopp te filtar o en bra bok om man hinner förståss.Mustiga grytore o trevligt sällskap är något man vill ha med hösten,jag o mina fem barn myser mycket med goda äppelkakor nu på hösten eller kantarellmackor,det finns alltid något bra o mysigt med alla årstider.Jag har strl 37 mvh Hanna min mail hanna.matei@telia.com

    SvaraRadera
  31. Hej!
    Åh vilka fina!!! Vore en dröm att ha såna :) Det jag gillar bäst med hösten är att tända massa värmeljus, krypa upp i soffan med en mjuk filt, gott te och en favoritserie på tv. Gärna Vänner! Eller soliga krispiga höstdagar, klä på sig ordentligt och ta en lång stärkande promenad. Det är också härligt!
    Jag har gillat Bootskompaniet på facebook och om jag har turen att vinna har jag storlek 41 i skor.

    Kramkram Emilia

    SvaraRadera
  32. Vilka fina stövlar, klart man måste vara med och tävla om dom!
    Hösten är för mig är mycket kärlek. Jag är född på hösten så har alltid haft någon slags samhörighet med den. Jag älskar höstens färger, varje år! Ofta dessa jordnära färger och lite "murriga" som får en att bara vilja gosa ner sig i soffan eller ,såklart, hoppa i ett par stövlar och gå långa promenader ocvh njuta av vad naturen har att erbjuda. Hösten har ett bra tema och jag gillar det helt enkelt!

    /Elin
    millennium_gi87@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Maria, du lyckas med det mesta :-) vilken underbar tävling.
    Denna hösten är väldigt speciell för mig då jag väntar med spänning på ett besked som kan komma att förändra min framtid väldigt mycket. Dessutom kommer dessa stövlar passa fint att strosa runt i på vår framtida skolgår. Håller tummar och tår för att vinsten går till mig
    Jag vill gärna ha strl 39 om jag vinner
    Stor kram vännen
    Hanna (bengtsson79@hotmail.ocm)

    SvaraRadera
  34. Gaah, vilken fantastisk tävling du har! Dessa skönheter står högt upp på min önskelista oxå:) Bor i södra Sverige & med tanke på våra senaste vintrar här så kan nog ett par Hunter stövlar med foder fungera även denna årstid!
    Hösten för mig innebär lite välbehövlig reträtt med familjen. Att få vara tillsammans med dem man älskar mest & njuta av livet - att bara vara här & nu!

    Gillar på Facebook, min storlek 39 (om det blir aktuellt), mail: sanna_ssk@hotmail.com
    Varma hälsningar Sanna Vill passa på att tacka för en kanonfin blogg som jag tycker mycket om och som jag faktiskt besöker dagligen-feelgood för mig:)

    SvaraRadera
  35. Det bästa med hösten är den friska luften och de vackra färgerna i naturen. Underbara höstmorgnar med bitig frostkyla som förvandlas till soliga dagar med höstlöv som dalar ner från träden. Tänk att få dansa omkring bland höstlöven med dessa snyggingar på fötterna!

    Gillat på fb.

    nina.andersson.79@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Hej! Vad häftigt att kunna vinna ett par ursnygga Hunterstövlar. Det jag tycker är bäst med hösten är att jag fyller år. Och födelsedagen infaller på självaste Halloween. Det jag även gillar med hösten är den höga luften när det är solsken och alla underbara färger. Man kan duka bordet med fina höstlöv i olika färger och lite annat smått och gott som naturen har att erbjuda. Min storlek är 38. Med vänlig hälsning, Cecilia. Min mailadress är: cillasune@hotmail.com.

    SvaraRadera
  37. ÅÅÅÅH vilken underbar tävling!

    Jag har gillat på facebook. Om jag vinner vill jag ha storlek 39 :)

    Det bästa med denna höst är att vi kan tända en brasa i vårt hus, det är verkligen lycka för mig!!! Kram

    SvaraRadera
  38. Åhh så fina Hunter-stövlar jag nu har chansen att tävla om och i den finaste färgen svart dessutom- har länge suktat efter just ett par sådana finingar!!! Det jag känner för hösten är: hög och klar luft, gräset är som grönast och blommorna som vackrast, trädens bladverk är färgat från gult till djupaste rött. Solen skiner från en härligt blå himmel och när mörkret sänker sig känns det underbart att tända ljus och mysa framför brasan med familj och vänner.... Har tidigare känts jobbigt att gå mot mörkare tider men när min yngsta dotter föddes i oktober fick hösten en helt annan tjusning och jag uppskattar den mer och mer för vart år som går! Min storlek är 38 om jag har turen att vinna....malin73.sahlen@gmail.com
    Tack Maria för en mycket fin och inspirerande blogg/ Ser med spänning fram emot min leverans ifrån dig! Vänliga hälsningar från Malin

    SvaraRadera
  39. Älskar hösten... tända ljus, baka äppelkaka, gå i gummistövlar, elda utomhus, tjocka halsdukar, kall klar luft, mjuk pläd i soffan... allt detta är hösten för mig.
    Jag har stl 38.
    Tack för utlottningen!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  40. Åh, hösten är ju så underbar bara man kommit över att det faktiskt inte längre är sommar. Det gäller att hitta över den där gränsen =) Då när man gillar läget kan man tända massvis med ljus, slå sig ner i soffan med en spännande bok eller bara bläddra i en inredningstidning utan att få dåligt samvete för att man inte är ute!
    Det finns inte så mycket måsten på hösten - det gillar jag!


    SvaraRadera
  41. Glömde ju st 39 och mailadress =)) i inlägget ovan

    aat@ho.tranas.se

    SvaraRadera
  42. Det bästa med hösten är kantarellerna, ljuset (?!), koftan, melankolin men framför allt MYS!! Mina frusna tossar har storlek 38. Passar på att tacka för en mycket trevlig blogg!! (anderssonsophia@yahoo.se)

    Vänlig hälsning, Sophia

    SvaraRadera
  43. På promenad längs havet vid sommarhuset. Förstås tillsammans med familjen och gärna en dag med hög klar luft och strålande sol. Tillbaka i stugan tänder vi brasan och äter äppelpaj och bara myser. Fantastisk tävling och jag hoppas på en promenad med Hunter på fötterna: (strl 36) kram Victoria

    SvaraRadera
  44. Det bästa med hösten är den krispiga luften och frosten på morgonen
    Storlek 37 har jag.
    Sidan är like-ad på FB!

    SvaraRadera
  45. Det bästa med hösten enligt mig är...rostfärgade hortensior, senblommande anemoner, äppelkaka o vaniljsås, kantarelltoast, mys inne med tända ljus och härlig sprakande brasa, ullsockorna, den friska luften, alla härliga färger i bokskogen....o Hunter stövlar så klart. Har alltid önskat mig ett par och hoppas innerligt att jag har lite tur denna gång. Hade varit perfekt nu när man ska ut och räfsa löv...strl 38 skulle passa bra....:-)
    Jag kikar in på din blogg varje dag, alltid så inspirerande och läsa dina inlägg.
    Ha det bra
    Kram Victoria
    vickanxx@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Åh vilken drömtävling! Mina trotjänare har precis gett upp och behöver ersättas med ett par nya pigga! Håller tummarna för en härlig höstpromenad i ett par Hunter (storl 37).

    SvaraRadera
  47. Vilken fantastisk utlottning och vilken fantastisk blogg du har!! Skulle så gärna vilja vinna ett par stövlar till min älskade tonårsdotter! Hon önskar sig dessa stövlar och de skulle passa henne perfekt i strl 40.(Jag har ett par gröna Tretorn sedan x-antal år tillbaka, men men.......:)Så kan vi ta långa höstpromenader i skog och mark! Utan Hunter vet jag inte riktigt hur det skulle gå, då skulle det förmodligen bli mer shoppingpromenader istället :)) Nu ska jag logga in på FB och gilla. Kram Elisabeth
    ekstrom.home@tele2.se

    SvaraRadera
  48. Hösten är härlig. Hög klar luft, vackra färger, tända ljus och få "levande-ljus-doft" i hela huset. Njut av innesysslor eller stoppa ner fötterna i sköna Hunter och ge dig ut. Ut i hösten! Mina Hunter är i storlek 39 och sitter som en "smäck" på foten!
    Jag önskar så att bli vinnaren av Hunter storl. 39 dessa bästa stövlar!
    Irene Börjesson, Karlskrona

    SvaraRadera
  49. Jag älskar att gå på svamppromenader med familjen långt borta från datorer och mobiler som distraherar
    Jag gillar på FB och drar 36:or :o)

    //Linda

    SvaraRadera
  50. Det bästa med hösten är att kunna få traska runt i prassliga färgglada löv i ett par
    underbara Hunter stövlar. Stora koftor och halsdukar att vira in sig i. Och inomhus tända ljus
    och en varm kopp thé.
    Har aldrig tur men om turen skulle vända så önskar jag mig storlek 39.
    Kram Bella

    SvaraRadera
  51. Hösten, tiden då jag fyller år, likaså min son. Tiden då man går hela familjen med hunden ut i skogen för att sedan sitta med rosiga kinder framför en brasa. Tiden då man drar på sig yllesockar och stora sköna tröjor. Luften är hög och klar, glädjen att sparka i lövhögar eller slänga sig i dem och kasta löven i luften, att bli barn pånytt :)

    Gillar på fb och har storlek 37, lika som min äldre dotter - på gott och ont, plötsligt bara försvinner mina skor!

    Hoppas du har en härlig höstdag framför dig!

    Kram Nilla

    SvaraRadera
  52. Hej!

    Gillar Bootskompaniet på Facebook och har skostorlek 40.

    Jag tycker att det bästa med hösten är att det är den absolut bästa årstiden. Kreativiteten flödar som mest, affärerna fylls av härliga vackra tjocka ylleplagg, stövlar i läder, mysmysiga värmeljus... luften är klar och kinderna blir rosiga på en promenad. Några löv fastnar under skorna men det gör inget för nu är det höst!

    Mvh, Mirva
    mirva.kantola@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Det bästa med hösten: lugnet -att slippa alla måsten i trädgården
    klara dagar med sol och hög luft
    skogspromenader med svampkorgen
    varma mackor med nyplockade trattisar
    att kura i soffan, tända ljus.en bra bok eller film
    stöka i köket och fixa en god äppelkaka eller höstig gryta
    träden med sina gula,oranga och röda löv
    fota alla vackra höstmotiv
    klafsa runt i snygga stövlar i storlek 39
    Glad höst


    elisabeth.havh@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. God morgon på dig fina du !!!


    Oj oj vilken Utlottning ! :)
    ABSOLUT ska jag vara med... jag vill ju ha precis ett pass såna stövlar nu när vi Äntligen får en riktigtHåll att kliva in.
    Då ska dom få stå där brevid spegel och Välkomna folk.
    Förut hade vi en bro över jordstampat golv i ett par år ....

    Jag skulle vilja ha 38 storlek och Håller tummarna Maria att jag har lyckan att vinna :)

    ha en fin fin dag ! Och tack för den fina utlottningen och en mycket inspirerande BLOGG ! :)

    Kramar Sirpa från VillaBjörkenäs Backen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  55. cassandraljung@hotmail.com25 september 2012 kl. 09:12

    Varma färger, doften av värmeljus och kicken man får av en nystart. Det är de bästa med hösten:) storlek 37. Kram på dig!

    SvaraRadera
  56. Det bästa med hösten är att tända en brasa, lite ljus och krypa upp i soffan med en kopp te framför en bra film tillsammans med dom man älskar allra mest.
    Hösten är den bästa tiden för mys och avkoppling.
    Önskar mig ett par stövlar i storlek 38, då mina är alldeles håliga efter mycket slitage av långa promenader i skogen med hunden :)

    Hoppas du får en skön dag och tack för inspirerande läsning,
    hälsningar Charlotte

    charlotte_oestlihn@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Hösten är för mig medveten närvaro. Att vara i nuet med familjen, gå höstpromenader i skogen och sedan dricka varm choklad framför brasan med en mysig filt.

    SvaraRadera
  58. Psst...stl 37 har jag, och jag har förstås gillat på FB. :)

    SvaraRadera
  59. Bland det bästa med hösten för mig är de långa, härliga, uppfriskande promenaderna jag och vovven tar. Dock börjar det bli jobbigt att knalla runt i vår ack så vackra, men ack så blöta höstskog i ett par gympadojjor... Redan nämnda älskling har nämligen roat sig med att tugga hål på mattes stövlar - så denna tävling kom ju som en skänk från ovan! Skicka ett par Hunters i strl 40 till mig bums ;) Gilla på Fejjan - check! Tack för en härlig blogg /Mäjt wik_majt(@)hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Hösten är för mig en solig dag med hög och klar luft. En massa härliga färger i skog och mark, doft av jord och löv, promenader. Bunkra upp med bär, äpplen och svamp. Nystart.
    Skulle passa perfekt med nya stövlar då jag inte har några stövlar, har storlek 39.
    Har gillat på facebook. Tack för en härlig blogg./anna-greta ag.westin@live.se

    SvaraRadera
  61. Höst för mig är när man börjar bona om sitt hem med massa textilier så som fina kuddar och varma plädar och tända en massa ljus i alla vrår. Precis som djuren känns det lite som man går i ide på hösten och då vill man ju ha mysigt i sitt hem. Men om man någon gång får för sig att krypa ut ur sitt lilla ide för att lufsa i löven och andas in massa härlig höstluft så hade ju ett par snygga hunter stövlar passat perfekt. Finns ju en risk att det regnar en del på hösten ;) Jag har storlek 38 om jag skulle ha turen att vinna de fin stövlarna =)

    Kram Johanna (j.killberg@hotmail.com)

    SvaraRadera
  62. Tänk att denna höst få gå
    i mysiga kläder och Hunter-stövlar på.
    Långa promenader med varm choklad,
    något som värmer och gör kroppen glad!
    På hösten färgerna sprakar i naturen,
    Vi njuter av skiftande sol och lilla skuren...
    Inne vi tänder brasa och ljus,
    hela familjen myser i vårt hus.
    Hösten ger eftertanke och skänker ro,
    ger tid att fundera och uppskatta vårt bo.

    39 jag har som storlek på min fot,
    ett par nya stövlar ser jag fram emot!

    Kram Lina (linakv@hotmail.com)

    SvaraRadera
  63. Hösten är helt underbar!!! Mys, många tända ljus, och att jag fyller år!!
    Om jag skulle vinna de fina stövlarna så skulle st. 38 vara lagom!

    Kram Karin:) karin.gunnarsson@yahoo.se

    SvaraRadera
  64. Finns massor som är härligt med hösten, färgerna, dofterna, ljuset av alla lampor man tänder. Men mest älskar jag att strosa runt i naturen med barnen och titta på allt spännande genom barnens ögon, en snigels färd över stigen -vart ska han mamma? Nuet, här och nu det tycker jag är bäst med hösten. Nu har dock mina stövlar gått sönder så att vinna ett par vore underbart! Jag håller tummarna så hårt jag kan att ett par i storlek 39 får flytta hem till mig så vi kan ut på fler upptäcksresor!

    SvaraRadera
  65. Som nybliven mamma blir det inte mycket shopping till en själv. Köpte förra veckan skaloverall, mössa, scarf, tossar & vantar till vår lille son men jag själv tar fjolårets vinteroutfit. Då vi bor en mil utanfär Kristianstad där åkrar, skog & landsväg är min vardag hade det inte suttit fel med ett par praktiska & framför allt snygga gummistövlar i storlek 38!

    Må gott & tack för en inspirerande blogg.
    /Johanna


    albinsson86@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Gillat!!! :-)
    Stl 36 har jag:-)
    Det bästa med hösten är den höga klara luften och färgerna som kommer till sin rätt i höstens magiska ljus. Myset med ljusen om kvällarna, att det är "tillåtet" att kura inne, det gillar jag!

    SvaraRadera
  67. För mig är hösten en "nystart". Varje höst känner jag ett stort behov av förändring både i hemmet men också på det personliga planet. Ett par fina Hunterstövlar skulle matcha fint i min nya höstgarderob som jag just nu håller på att fylla.

    SvaraRadera
  68. På hösten njuter jag helst av ett stort glas Latte tillsammans med en bit äppelkaka och vaniljsås.
    Och om jag nu skulle vara den lyckliga vinnaren av ett par Hunter stövlar så skulle jag behöva en storlek 39

    SvaraRadera
  69. Det bästa med hösten är att bara vara! Krypa upp i soffan med en bra bok eller vandra i skogen och lyssna på lugnet.
    Eller ute med alla dagisbarn när solen värmer skönt i nacken då skulle de passa perfekt med ett par av dess underbara Hunterstövlar i storlek 40 på fötterna.

    SvaraRadera
  70. Gillar såklart! Men har inte FB Hoppas kunna få tävla ändå. Det bästa med hösten är att luffsa i skogen med mina barn. Grilla en korv och njuta av alla färger. Tänk att få göra det i ett par Hunters strl 38
    Vilken dröm!

    SvaraRadera
  71. då skulle jag kunna gå på huuur länge som helst om vad som är det bästa med hösten hahah :)
    jsg verkligen älskar den årstiden, önskar att den vore längre här uppe!
    men det jag älskar är den friska luften, naturens färger, att man får frukt av det man sått, långa härliga skogspromenade (hur klysché det än låter) härliga halsdukar och coola boots, ja du ser jag kan gå på hur länge som helst!

    Kram kram!

    jo just de strl 38 tack :)

    SvaraRadera
  72. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  73. Den bästa utomhustemperaturen tycker jag är tio plusgrader. Då är det varken kallt eller varmt, och jag kan gå klädd i någon av mina älskade polotröjor, jeans, Barbourjacka och gummistövlar. Då trivs jag som bäst. Nu är det just exakt den ljuvliga tiogradersperioden. Jag njuter! Särskilt i år. Jag är så outsägligt glad att jag inte strök med i den bröstcancer som jag behandlades för under nästan hela förra året, utan jag får i stället uppleva denna härliga höst och förhoppningsvis (peppar, peppar) många fler höstar framöver. Att få göra det i ett par svarta Hunter i storlek 38 vore pricken över i.

    Kram från Helena

    SvaraRadera
  74. Gillat på Fejjan :)

    Det bästa med hösten är att vandra i skogen, gärna tidigt på morgonen när solen precis är på väg upp bland träden. Det ska vara lite kyligt, sådär krispigt, och har vi tur så är det lite dimslöjor som dansar mellan trädgrenarna.. då är livet precis som det ska vara. Suset bland grenarna berättar oss en historia och det är precis som att kliva in i en sagobok.

    Då mår jag bra!
    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  75. Gillat på Fejjan :)

    Det bästa med hösten är att vandra i skogen, gärna tidigt på morgonen när solen precis är på väg upp bland träden. Det ska vara lite kyligt, sådär krispigt, och har vi tur så är det lite dimslöjor som dansar mellan trädgrenarna.. då är livet precis som det ska vara. Suset bland grenarna berättar oss en historia och det är precis som att kliva in i en sagobok. Där vandrar jag mer än gärna i ett par 38'or :)

    Då mår jag bra!
    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  76. Hösten är min absoluta favoritårstid för att det alltid känns som en nystart. Man får en chans att göra och göra rätt på något sätt... Jag älskar att andas in den friska, klara luften och känna kylan ta sig in i kroppen och få en känna att efter man har tagit den där härliga promenaden i skog och mark så kan man med ett gott samvete gå in och kura ihop sig i soffan med en kopp varm choklad. Det är livet det :-)

    Jag har gillat på facebook och min storlek är 39.

    Ha det finfint!
    Kram från Nina H

    SvaraRadera
  77. Gillat och fossingarna är stl 37 (:

    Vakna tidigt, så där alldeles för tidigt.
    Att vira in sig i täcket och sätta sig på altandäcket, andas in den kyliga lyften för att bara vara ett med naturen. När man tittar ut över Siljan och solen börjat snunna de färgbeklädda bergskanterna som omger en. Då vet man att det bara är du och rådjuren som tittar på detta höstens fantastiska himmlaspel.

    Linnea
    linnea.juhlin@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. Det jag gillar allra mest med hösten är såklart höstmodet! Och att kunna tända ljus, gå höstpromenader och titta på alla vackra höstlöv, burra in sig i mysiga halsdukar och ha fina stickade mössor på huvudet! :)

    Jag har gillat på facebook och har storlek 38! :)

    annayellowbananablog@gmail.com

    SvaraRadera
  79. Har gillat.

    En skön promenad i den friska, klara luften som hösten kommer med. Spatsera bland alla löv i härliga färger. Låta barnen hoppa i lövhögarna som är ihopräfsade på tomten!!! Åh underbara höst!!!!
    Storlek 42 om det finns, annars 41

    Charlotte.fundin@utb.kistianstad.se

    SvaraRadera
  80. Finns ju så otroligt mycket att gilla med hösten, då det enligt mig är den härligaste årstiden. Om jag nu ska välja ut en sak som är det allra bästa så får det bli alla de ljuvliga färgerna som kommer fram i naturen. Utmed en sträcka jag åker till jobbet varje dag står sju stycken lönn träd på rad och alla sju träden får olika färger på sina löv vid denna tid. Helt underbart ögongodis!!

    Gillat på facebook och min storlek är 37 :)

    marie780601@gmail.com

    SvaraRadera
  81. Nu när hösten ÄNTLIGEN är här så blir man ju alldeles till sig av allt denna årstid har att erbjuda. Den bästa tiden på året är nu enligt mig, dagarna i ända kan man från och med nu tända en brasa och några härliga doftljus, sätta igång en bra film och gosa ner sig under täcket samtidigt som man man lyssnar till regnets smattrande mot rutorna. När man sedan känner för att ta en promenad för att andas in den friska höstluften skulle dessa hunterstövlar passa alldeles utmärkt på mina fötter i storlek 36. Hoppas jag har turen med mig så att jag får avnjuta hösten på allra bästa sätt, med dessa underbara stövlar på mina små fötter!

    Facebooksidan är gillad och min mailadress är: cajsaaa_@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Hej hej! Jag kan förstå att du använder dessa flitigt för de är ju så snygga! En riktig dröm i höst regnet. Jag har storlek 39 och åh så glad jag skulle bli. Jag har gillat på Facebook. Många blir deppiga i höst mörkret men så är inte fallet för mig. Hösten är en mysig årstid då alla program på tv börjar och man kan tända ljus. Sen gillar jag när man går ut med hunden i skogen och ser alla löven ändrar färg. Jag tycker även det är mysigt att det närmar sig jul. Listan kan bli lång. Hösten är en underbar årstid!
    Ha det bra!
    Alexandra.erik@hotmail.com

    SvaraRadera
  83. Hösten är en fin årstid med alla löv som byter färg. Och kunna plocka fram sina koftor igen. Att kunna gå ut i skogen med en mysig halsduk och njuta av den fina naturen och friska luften, helt underbart! Och det skulle bli ännu roligare att kunna gå ut med lite stil i ett par Hunter stövlar på fossingarna. Har drömt om dessa stövlar länge men hur kommer det sig att man alltid blir snål när det gäller en själv?
    Jag har storlek 38. Har självklart gillat på Facebook.
    Ha en mysig höst!
    Kram Pernilla
    Pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Det var ingen dålig utlottning du ordnat med! Kul!
    Hösten är min favoritårstid, kravlös, färgstark, luften är fantastisk och det dräller av kantareller i skogen! Fick jag välja så skulle jag vara tjänstledig varje år i september och oktober och vara ute i skogen med hundarna på heltid! Eftersom jag går i gummistövlar ungefär 80% av min lediga tid så skulle dessa vara drömmen, tänk att vara SNYGG på skogspromenaderna :-)!
    Har gillat på Facebook och min storlek är 39.

    SvaraRadera
  85. Åhh jag älskar dessa stävlar, de är så fina! Det jag gillar mest med hösten är alla vackra löv en solig dag, det är så underbart! Har gillat och min skostorlek är 38.. Mvh Elin

    SvaraRadera
  86. En härlig frisk promenad bland höstens härliga färger,
    Och sedan komma in i värmen och krypa upp i fåtöljen med härlig läsning och tända lite ljus i höstens mörker!

    Cattisolsson@hotmail.com
    Strl 38

    SvaraRadera
  87. Att få gå ut i naturen med barnen på förskolan där jag arbetar, är det bästa med hösten, och att sen kunnat gjort det i ett par Hunter vore underbart!
    Gillat på Facebook och hoppas på tur! Strl 39
    anna.rosenberg4@hotmail.se

    SvaraRadera
  88. Jag gillar på Facebook (Anette Kristoffersson).
    Det jag gillar mest med hösten är att man känner sig mer avslappnad på något sätt. På sommaren (som trots allt är min favoritårstid) är man lite mera väderkänslig. Det ska vara sol och värme för att man ska vilja vara ute men på hösten klär man hellre på sig och då gör det inget om det är lite ruskväder. Fast de höga klara höstdagarna är förstås allra finast. Då njuter man av vackra färger och är gärna ute i naturen och plockar bär och svamp.

    SvaraRadera
  89. Oj då, glömde visst ange min storlek. Storlek 36 tror jag passar mig.

    SvaraRadera
  90. Hösten är min favoritårstid.Varför? Skogen, kantarellerna, färgerna, brasvärme,
    rött vin, the, mustig höstgrya, mössa o gosig halsduk, snygga stövlar, värmeljus,
    höstblomster på borden, läsa böcker under filten, stickade tröjor. Lätt att älska hösten:)/Jeanette

    jeanette.mjolby@wasadata.net stl 37
    (nu håller jag tummar och tår för jag vill VERKLIGEN vinna)

    SvaraRadera
  91. Det bästa med hösten är den otroligt friska luften, den "krispiga luften". Att bege sig ut i skogen och gå en promenad i alla fina färger, bli lite frusen så man kan sätta sig i soffan med en stor kopp te och få tillbaka värmen sakta men säkert. Sverige är ett fantastiskt land som har årstider, där varje årstid har sina positiva egenskaper och hösten är MYS för mig!
    Storlek: 37
    Har delat på FB

    (angelicagisslander@gmail.com)

    SvaraRadera
  92. helenajangtun@hotmail.com27 september 2012 kl. 16:02

    Åh, Hunter!
    Ett par stövlar som jag länge har velat ha men tyvärr ha fått prioritera bort. Är förnärvarande föräldraledig med en 7mån kille samt en 4årig trotsig kille. Alla dessa höst-/vinterinköp, till barnen, leder till att man inte har så mycket cash att lägga på sig själv. Kan se mig själv i dessa fina stövlar på promenad med vagnen i vår underbara natur vid forsakar. Jag hade känt mig genast "snyggare" och struntat i den nerkladdade tröjan som döljs under jackan, efter sonens middag. :) Ser framemot en fin höst med sol och fina färger på träden. Tända ljus, stänga av tv:n och kanske jag rentav har stövlarna på mig även inomhus för att överraska mannen. :)))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde skostrl. :) (gärna 38 el 39)
      Håller tummarna att jag vinner.

      Radera
  93. Oj detta vill jag inte missa!
    Hösten för mig är naturen går i vila. Jag också!
    Kryper upp i soffan och myser.

    Har storlek 38

    Jag gillar på facebok!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  94. Hösten är ljuvlig, mustiga färger, sol men även regn då passar de härliga Hunterstövlarna. Promenad längs vattenbrynet. Tända ljus och mysfika umgås med familj och vänner...... alldeles , alldeles underbart!!!
    Storlek 39
    Gilla på fb såklart!
    Håller tummarna!
    Höstliga hälsningar Helena Olofsson

    SvaraRadera
  95. Ååh älskar dessa stövlar och de har länge stått på min önskelista. Hoppas, hoppas turen står på min sida. Det bästa med hösten är allt MYS: krypa upp i soffan med en filt, en stor kopp te och mängder av levande ljus. Gillar på facebook och min skostorlek är 36.

    Mvh Sofie (sofieredegard@hotmail.com)

    SvaraRadera
  96. Det jag gillar med hösten är alla tända ljus, en sprakande brasa, te och filtmys med en bra bok samt svampplock i skogen. Jag har stl 38. isaelis@msn.com

    SvaraRadera

  97. Hösten för mig är regn,rusk,storm,underbara timmar i svampskogen,lingon,sprakande höstfärger. Å allt detta är lika underbart. Å bäst av allt, jag är frisk.Hoppas jag kanske kan få nöta på ett par stövlar i stl.36 när jag gör mina "lovar" i skogen. Jag gillar på fb.

    Mvh cicci
    snussilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  98. Jag har inte Facebook och kan därför inte gilla. Då jag verkligen skulle vilja vinna dessa stövlar
    så gör jag en chansning och testar att deltaga ändå! :)
    Hösten är nog min favoritårstid! Älskar färgerna, den klara svala luften och kravlösheten.
    Lika mysigt att vara ute och promenera som att sitta inne på kvällen med massa tända ljus!
    Om jag mot förmodan skulle vinna så skulle strl 37 sitta perfekt på mina fötter!
    Hälsningar Emelie E

    SvaraRadera
  99. Hej!
    Åh, bästa med hösten är att gå i skogen och plocka kantareller och det finns massor (och gärna i fina Hunterstövlar!) och sedan är det fint att tända lyktor på trappen.
    Hälsningar
    Karin Nilsson
    karin.nilsson@lfbergslagen.se

    SvaraRadera
  100. Vet du detta vore den bästa gåvan jag kunde få just nu, eftersom jag är helt utan stövlar och det går ju bara inte denna blöta årstid. Jag sparade och köpte mig ett par fina Hunter förra året, men så gick de sönder och jag fick returnera dem, sen har pengarna behövts till annat, så nu står jag här utan, när denna underbara tävlingen dyker upp- måste vara ett tecken;) Bästa med den här årstiden är att naturen skiftar i färg, och att få andas in den krispiga och renande luften. Med ett par stövlar skulle jag äntligen kunna ge mig ut och gå de där långpromenaderna som jag längtar efter och som jag verkligen behöver för att kunna rensa huvudet och sen kunna sova gott. Jag ser mig själv ta på mig mina fina gula stövlar och ge mig ut och hur jag sprätter upp de vackra löven med fötterna och plaskar i vattenpölarna, ja du hör ju, ett par stövlar skulle verkligen lysa upp både mitt yttre och inre just nu.
    Jag har st 37 och självklart gillar jag sidan på fejjan.
    Kram från en hoppfull Johanna

    SvaraRadera
  101. Det bästa med hösten är att promenera med våra små taxvalpar och stolta taxmamman Saga. Se dem busa i löven. Bli sådär röd om kinderna och sedan gå in och kura ihop sig i soffan framför en varm brasa. Med nybakta scones i ugnen och en värmande kopp te..

    Ett par svarta Hunters hade varit perfekt till mina promenader i detta ruskiga sverige vi har just nu =)
    önskar mig storlek 38. Ha en fin dag!
    / ceciliahenning@hotmail.com

    SvaraRadera
  102. Ett par Hunter skulle vara perfekt när jag tar sköna höstpromenader men framförallt när jag jobbar i trädgården. Stövlarna är både snygga, så man kan ha dem när man åker till jobbet, och lätta, så man kan promenera lååångt och jobba länge i trädgården med lövkrattning och plantering. Härligt med höst!
    Vinner jag skulle storlek 39 sitta fint. Jag har gillat på Facebook oxå.

    Ha en fin helg

    Åsa asa.hjelm@telia.com

    SvaraRadera
  103. På hösten gillar jag att ta promenader njuta av alla vackra färger och den lite kalla luften.
    Sen är det skönt och komma hem ta en kopp te, tända lite ljus och mysa i soffan.

    Ett par Hunter stövlar är perfekt behöver då ej bli blöt om fötterna och så är de ju så fina.
    Storlek 40 önskar jag mig.

    Kram Kristina

    SvaraRadera
  104. Gillar ju såklart på FB också :)

    Kristina

    SvaraRadera
  105. Det jag gillar mest med hösten är att vi börjar elda i kakelugnen igen, att krypa upp i soffhörnet och njuta av spraket från elden och en bra bok.

    Jag har storlek 39.

    Hälsningar Kristin

    SvaraRadera
  106. Jag tror att jag gillar hösten för att jag är född på hösten. Jag gillar färgerna, luften, att "bylta" på sig, tända ljus, mysa i soffan, hösta i trädgården, plocka svamp, göra kransar- listan kan göras lång men det bästa med just denna hösten är att få veta att jag ska bli mormor!! Då behöver man ett par Hunterstövlar i st 37.
    Hälsningar Annica
    annnicahildingsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  107. Att gå i skogen med mina två treåringar och plocka svamp!

    Storlek 40.

    SvaraRadera
  108. jenny_nilsson_@hotmail.com

    SvaraRadera
  109. Det bästa med hösten är att vara ute och andas härlig klar luft, men ännu bättre är att sedan få mysa sig inne efteråt i värmen;-)! Stl 38

    SvaraRadera
  110. Det bästa med är hösten är lövens färger och när det är så där klara dagar med med lite kyla i luften: Det blir lite lugnare på hösten och man känner för att sitta inne och mysa med en skön filt och en bra bok. Det är tur att vi har de fyra årstiderna.
    Har stl 40.

    SvaraRadera
  111. Mailadress till ovanst. inlägg inger.ekstrand@hotmail.com

    SvaraRadera
  112. Det bästa med hösten är den fantastiska luften som fyller lungorna när jag andas. Finaste stövlarna skulle jag i höstmörkret vilja överraska min fina dotter med. Perfekt att njuta av höstrusket i. Storleken är 40, då kan även mamma låna ;).
    carolas.egna@hotmail.com

    SvaraRadera
  113. Det bästa med hösten är när löven ändrar färg och att klä på sig ordentligt och trotsa regn och rusk för en heldag utomhus för att sedan komma in i värmen och elda i brasan och dricka varm choklad och drömma sig bort i lågornas sken. Jag längtar tills höst och vinter!
    Hälsningar Jenny (storlek 39)
    jennydavidsson24@hotmail.com

    SvaraRadera
  114. Hej!
    Min yngsta dotter frågade häromdagen vilken årstid jag gillar mest - jag svarade alla men hösten är just för att färgerna är så vackra och luften är skön att andas in och regnet som piskar mot rutan så man i lugn och ro får softa inne. Stövlarna skulle jag vilja vinna bara för att kunna ge dem till min dotter som skulle bli hur glad som helst för dessa überfina stövlar (storlek 41). Gillar på fejan också.
    Hälsningar Carina (allacarina_svensson@hotmail.com

    SvaraRadera
  115. Kram Kristinas mailadress
    kristina.schneier@edu.kalmar.se

    SvaraRadera
  116. Frida Wallberg Mattisson30 september 2012 kl. 17:33

    Hösten är en underbar årstid då trädens löv skiftar i så härliga färger. Jag tycker att en promenad i skogen en fin höstdag då löven lyser fint på träden och luften är sådär lagom kall, då får man en sån känsla i kroppen att livet är fantastisk. Då hösten inte enbart erbjuder såna dagar utan det är blåst och regn också så hade ett par super snygga Hunter stövlar passat bra så att man känner att man kan vara klädd även kalla och regnigare dagar. Det behövs inte så mycket ibland för att man ska känna sig snygg och pigg.
    Min skorstorlek är 40.
    Hoppas din söndag har varit mysig då just idag har det varit en sån härlig höstdag eller iallfall hos oss :)
    Hälsningar Frida

    SvaraRadera
  117. Hösten är min favoritårstid. Den höga luften, de vackra färgerna, charmen i att få klä sig i tjockstickeollar och gummistövlar. Men även att det efter sommaren nu är ok att mysa inne. Tända ljus, dricka te och läsa böcker.
    Jag önskar storlek 37.
    Hälsningar Karolina
    carrolann@hotmail.com

    SvaraRadera
  118. Nästan i sista sekund hittar jag denna tävling:-))
    Jag älskar hösten, doften när löven är ihopkrattade och man kan hoppa i lövhögen. Ja, jag gör det fast jag är vuxen... Jag är ute i alla väder så ett par Hunter i st 38 skulle vara underbart! (Roligt att gå snygg om fossingarna även om vädret inte är på sin bästa sida)

    Har gillat på FB också.

    Med vänlig hälsning, Stina stinalar76@hotmail.com

    SvaraRadera
  119. Det bästa med hösten är den härligt krispiga luften och alla fina färger!
    Mina stövlar skulle jag använda på en rogivande skogspromenad!
    Jag har storlek 38.
    mette-mariette@hotmail.com

    SvaraRadera
  120. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera