19 november 2012

Återbruk


Vattenflaska, ljusglas, handduk, House doctor, Lilla Villa Vita


När ljusen brunnit ned är det roligt att kunna använda de vackra glasen till något annat.

Det går ju alldeles utmärkt att använda värmeljus till de fina små glasen. 

Men jag har återanvänt dem till finaste vattenglasen just nu!

Bara ett litet måndagstips från mig!



Vad roligt att ni var så många som gillade de fina italienska evighetskalendrarna, jag packar för fullt och skickar så fort jag bara hinner! 
Än finns det några fina "tavlor" kvar!


Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Så smart med ljusen,jag brukar oxå stoppa värmeljus i begagnade ljuskoppar:)
    Evighetskalenderna är kanon snygga!!!
    Mvh Camilla...

    SvaraRadera
  2. Vad smart. Återanvända saker gillar vi och de där ljusen är så fina

    Kram Teres

    SvaraRadera