28 februari 2013

Malmötripp


Det blev ju en liten tripp till Malmö häromdagen för att kika på lite kakel och klinker.
Att sedan få äta lunch med maken på Lilla torg blev en extra bonus.



Mätta och belåtna bar det iväg till den ena butiken efter den andra. 

Ska sanningen fram, vet jag inte om jag blev så mycket klokare. 
Ju mer man kikar, desto svårare blir det...





Fann en variant på golv från Villeroy & Boch




En annan uppgift var att kika på denna goding, Bestlite BL 7


Och jag drömmer och letar vidare...


Jag önskar Er en mysig torsdag och tack till alla Er som så troget kikar in här hos mig.

 Jag vill även önska alla nytillkomna läsare hjärtligt välkomna, för jag har lagt märke till att Ni har blivit så många fler på sista tiden, roligt!


TACK, Tack söta Ni, jag blir så innerligt glad!


Kram Maria

6 kommentarer:

  1. Hehe ja, ibland kan det nästan bara bli rörigare ju mer man letar. Det finns ju utbud ! Hoppas att du hittar något som faller dig i smaken & som blir bara så perfekt ! ;) Lycka till !
    Må så gott !
    Kram Anki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anki!

      Ja, ibland ska man nog bara köra på den där första känslan och inte leta mer!

      Kram Maria

      Radera
  2. Klart man kikar in! Gillar din inspirerande blogg:)
    Så spännande med badrumsprojektet! Är det sett stort badrum som ska fixas? Så kul att följa det!
    Men hu vad svårt det kan vara med alla materialval!
    Må fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna!

      Tack för dina rara ord. Vårt badrum är ca 15 kvm, men med snedtak, så det blir lite speciellt att planera det funktionellt!

      Kram Maria

      Radera
  3. Jag går också och bär på en del lampdrömmar. Det är verkligen något speciellt med just belysning. Vilken härlig blogg du har förresten; jag hänger ju mest med på instagram.
    Kram
    Rebecca

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Rebecca!

      Lampor är verkligen kul, gör ju väldigt mycket för helheten i ett rum. Vad kul att du hittade hit till min lilla blogg!

      Kram Maria

      Radera