25 februari 2013

Min jakt på bokrean!


Den bästa bok jag lånat på biblioteket.
Livet i solen av Peter Englander.
Peter driver Apotekarens trädgård i Simrishamn.
Ett givet utflyktsmål, sommartid


Killarna älskar alla Jan Lööfs böcker.


Min deckarfavorit, Mons Kallentoft.
Böcker att sträckläsa.

Och slutligen denna goding.
Matbok med den härliga titeln, eller hur man får en vardag att smaka som en lördag.
Fram för lite glamour i vardagen, jag vill inspireras av vackra bilder och många fina tips på god mat.




Ny vecka och jag är tillbaka efter ett långt blogguppehåll, det längsta tror jag sedan jag började blogga för fyra år sedan.

Jag ber om ursäkt till er som varit inne och kikat och jag lovar bättring.

I morgon börjar bokrean och jag ska försöka få tag på dessa böcker ovan.
Böcker jag kikat i länge, favoriter man vill äga själv och ett bra sätt att hitta bra presenter till presentlådan.

Jag älskar att ge bort vackra (och bra) böcker, kanske just för att jag själv är dålig på att unna mig en ny bok.

Jag önskar er en härlig start på veckan!

Kram Maria


1 kommentar:

  1. Härligt med böcker, hoppas du får tag på dom du vill ha!

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera