7 februari 2013

PB Home



I dag hälsar jag min senaste leverantör, PB Home, hjärtligt välkommen till Lilla Villa Vita.

PB Home levererar stilrena och klassiska inredningsdetaljer, som jag verkligen gillar!

Här har jag valt ut några av mina favoriter.

Fantastiska kuddfodral i mönster som flörtar lite lagom åt det orientaliska hållet och i svart och vitt som gör att de går att matcha så bra med varandra.

Ingen gör så fina lampor som PB Home, klassisk stil med tjusig tennfinish. Jag har några här hemma sedan tidigare och är så glad att jag äntligen kan sälja vidare dessa klenoder, som jag har fått så många frågor om.

Det kommer att bli en helt fantastisk vår, jag känner det i hela kroppen!
Med alla mina handplockade varor, speciellt utvalda för er!

Tack alla ni som kikar in här hos mig, ni glädjer mig så. 

Så stor kram till er!

Maria


5 kommentarer: