15 augusti 2013

En riktig skönhet


En blå stilig skönhet får förgylla bloggen idag.
Denna uppdaterade Howardsoffa från Englesson skulle gärna få flytta hem till mig.
Det stoppade ryggstödet känns elegant och lite roligare än de Howardsoffor vi har sett så frekvent på senare tid.

Och är det kanske inte på tiden att vi släpper in mer färg i våra vardagsrum? 
Trodde väl aldrig att jag skulle falla för en soffa, som inte gick i de sobra färgerna, vit, beige eller grå.

Jag vet i allafall att den skulle göra sig väldigt fin till min nya matta och de blå kuddarna från Chhatwal & Jonsson.



Trevlig torsdag!

Kram Maria





5 kommentarer:

  1. Ooops! Det var en rejäl färgchock! Visst var den fin, men jag är rädd att jag skulle tröttna. Eller är det kanske dags för lite mer färg? Jag är nog för feg.

    SvaraRadera
  2. Superfin!

    Vi som precis köpt en vit soffa..;-)
    Men jag tror tyvärr jag är för feg för en blå.
    Jag har ju alla underbara kuddar & plädar från Chhatwal jag köpt av dig!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Åh ja, den var superfin både i "snitt" och färg.
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara kuddar! Och så härlig soffa.

    SvaraRadera