22 november 2013

Stylingjobb i Åhus
















Jag har ett av världens roligaste jobb!

Att få den stora äran att få kliva in i människors hem och liv.
Att plocka fram det vackra i deras personliga sfär och få det att blomma ut.

Denna stora förmån har jag arbetat med de senaste veckorna hemma hos en familj i Åhus.
Deras önskan var att få tips och hjälp inför deras stundande husförsäljning.


I ett hus, som är så makalöst vackert att jag tappade andan, första gången jag steg in genom dörrarna.

Vilka hus och hem det finns!

Och nu är ett av dessa unika hus till salu.


Min filosofi när det gäller homestyling, är att utgå ifrån familjens hem och stil. Lyssna till deras önskemål och utifrån detta, lyfta fram, plocka undan och addera till fina växter, fluffiga kuddar och det där lilla extra som gör att rummet ser inbjudande ut.

Jag vill att familjen ska känna att de får lite av ett nytt hem, samtidigt som de känner igen sig i sin hemmiljö. Att skapa ett hem som ska visas publikt, för det är ju faktiskt lite av att glänta på en personlig dörr, när man säljer sitt hus. 

Och det finaste betyget jag kan få, är att de tycker att hemmet blivit så fint att de inte vill sälja...

Eller som denna familjen uttryckte det, du måste komma till vårt nya hus, så att vi får det så här fint från början!

Kika gärna in på Hemnet, för att se mer från denna underbara villa.

Önskar er alla en fantastisk helg!

Kram Maria


Alla bilder ovan är lånade från Mäklarens sida på Hemnet.

4 kommentarer: