14 mars 2014

Kvällsljus



När det är fredagskväll, brukar jag ha för vana att tända ljus, både inne som utomhus.
Tycker att de lyser upp så vackert.

Vid vår entré har jag satt ett övergivit trädgårdsbord, som egentligen har sett sina bästa dagar, åtminstone vad det gäller målning. Men där jag kan pynta upp lite efter årstidens växlingar.
Ett perfekt bord till att sätta ut små lyktor på och tända när mörkret sänker sig


Här på zinkbrickan, är det ljusglas från House doctor, som jag diskat ur och satt värmeljus i.

Glasflaskorna står ute året runt. Jag har fyllt det med vatten, för att motverka att de ska bli alltför smutsiga att ärgning.


Önskar dig en fin fredag och helg!

Kram Maria


3 kommentarer:

  1. Å så fint du har gjort!!
    Jag har en fantastisk fredagskänsla idag för vi har just beställt ny soffa, tjoho :-)
    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Grattis till er nya soffa, vad spännande!
    Trevlig helg!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Vackert!!

    Önskar dig en fin start på den nya veckan
    KRAM

    SvaraRadera