9 oktober 2014

Jag flyttar runt...


Just nu är jag inne i en period, när jag längtar efter förändring.

Jag tänker vare sig flytta eller något annat, men jag har en önskan om att det händer något nytt med inredningen i vårt hus.

Så jag flyttar runt på mattor, möbler och lampor.
Har t.om varit inne en sväng på att byta plats på vardagsrum och matsal, trots att jag har testat en gång tidigare och kom då fram till att det inte var så bra idé. Men kanske det fungerar att prova en gång till?

Här i matsalen hänger min lampa som jag skrev om i gårdagens inlägg.
Kakelugnen väntar på sotaren, så att den är redo för höstens och vinterns mys.

Framför kakelugnen har vi gjort på eget gnistskydd, där vi gjort våra handavtryck förevigade.
Barnen tycker det är så roligt att se hur de har vuxit på dessa år





Korgstol från Artwood, Butik Lilla Villa Vita


Finaste mattan kommer från Chhatwal & Jonsson.
Denna modell är offwhite i basen och mönster i färgen Navy.

En bra kombination, för den som önskar en neutral matta, där mönsterfärgen inte är på påfallande.
Just nu erbjuder butiken 15% rabatt  vid beställning på dessa mattor (gäller t.om fredag 10/10)



Gråbruna toner från min lilla butik


Och så slutligen ljusstaken från House doctor.
Allt mer guldiga toner flyttar in och jag gillar det verkligen.

Nu kom visst en ny leverans med lastbil, från House doctor.
Dags att dyka ner i kartongerna och kika på fler fina nyheter.

Önskar er en fin torsdag!

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar