23 mars 2016

Nyöppning i påsk - Rörbäckens trädgård


Jag vill dela med mig utav ett utflyktstips så här i påsktider, när många är ute och kör för att hitta små 
På skärtorsdagen nyöppnar den mysiga handelsträdgården Rörbäckens trädgård igen.

I fjol var jag där och handlade två superfina olivträd och passade på att föreviga allt vackert med min kamera.






Rörbäckens trädgård ligger mellan Viby och Rinkaby. Kör man mot Åhus från Viby, så ligger det på höger sida. Sväng av, jag lovar att ni inte kommer att bli besvikna på denna lilla oas.




Liten butik med mysiga trädgårdsting.





Rörbäckens trädgård drivs av Robin Joyner, en av mina grannar här på Egna hem i Kristianstad. Jag önskar henne ett stort lycka till med den nya trädgårdssäsongen!




Ps. Har du ett företag eller någon annan rörelse och önskar lite bilder till hemsida, sociala medier etc.
Skicka ett mail till mig på 
lillavillavita@gmail.com
Jag kommer gärna ut och fotograferar.


Kram Maria




1 kommentar: